fredag 9 juli 2010

Test inspektion!

Slet mig upp från kontorsstolen och ut i den fuktiga värmen. Dags för en test inspektion ombord på kollegorna i Stena RoRo's nya skönhet....


...Stena Transporter, nyss sjösatt och ligger här vid kaj för utrustning.


Bra längd på dom trossarna!


Gangway ombord!


Bildäcket är lååångt! 3 våningar med väderdäck!


Väderdäck med engine casing på babord sida.


Passade på att ta en bild på en av dom enorma flytande kranarna. Skall användas för att lyfta ihop Icemaxen senare.



Hyttdäck med några hytter på plats.


Dubbelhytt för långtradar chaffisar.


Bryggan = kaos just nu.


Utsikt över väderdäck från bryggdäck


Main switchboard där elektrikerna har "lite" jobb kvar.


Vacker madam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar