
Var ganska slut när jag kom fram till mitt hotell efter ett dygns resande!

Skönt att komma in på rum 1114 som visade sig vara högst upp i hotellet.

Helt otroligt med skandinaviskt försommarljus! I Korea är det kolsvart kl 20.00....
....här är klockan 23.00 och det är fortfarande ljust!Kram och godnatt alla som läser! Ps. Det blev en sväng ut på byn och några kalla ds.

















































