fredag 16 juli 2010

Screengolf...

....är väldigt populärt här. Peter och jag blev inbjudna på en runda av Songi nr.2 en kväll efter jobbet.

Peter gör sig beredd....
Några testslag först. Sedan valde vi bana...det blev Saint Andrews i Scotland. Skall det vara skall det vara ordentligt....

Medan vi spelade kom maten som vi hade beställt. "Kinesiskt" skulle det vara men smakade ganska mycket Koreansk tyckte jag. Songi låter sig väl smaka.


Här ser ni amatören uppställd....Hur det gick? Hmmm, bara 54 över par och hopplöst sist! Men det gick bättre på slutet så nästa gång får motspelarna passa sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar