fredag 9 juli 2010

Back in business!

Tillbaka på kontoret i Korea. Hade väl en 200+ mail i inboxen....hmmm, tur att man har laddat upp med snus:-).
Åhh vad härligt det är med Skype! Sonen åt frukost när jag just skulle gå hem för dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar