skip to main
|
skip to sidebar
Johans Adventure in Asia
fredag 9 juli 2010
Back in business!
Tillbaka på kontoret i Korea. Hade väl en 200+ mail i inboxen....hmmm, tur att man har laddat upp med snus:-).
Åhh vad härligt det är med Skype! Sonen åt frukost när jag just skulle gå hem för dagen...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2011
(1)
►
januari
(1)
▼
2010
(48)
►
oktober
(4)
►
augusti
(3)
▼
juli
(9)
Lördag i Okbo
En tur runt varvsområdet.
Söndagsspaning efter....
Lördagkväll i Geoje..
Samsung varvet
Japanska resturangen igen.....Oh No!
Screengolf...
Test inspektion!
Back in business!
►
juni
(1)
►
maj
(15)
►
april
(16)
Om mig
Mr.Maxice
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar