söndag 18 juli 2010

Söndagsspaning efter....

...härliga naturscener!

Hittade en liten hemlig väg vid sidan av en kaj som gick rätt in i djungeln!

Och då träden tunnades ut så fick jag se det här!

Min transport som faktiskt inte fick värmeslag fast det var otroligt brant och +30 grader varmt.


Hit skall vi åka när mina älsklingar kommer hit om två veckor!


Fast det verkar svårt att bada här om man inte har båt eller bergsklättrings utrustning. Hmmm




1 kommentar:

  1. En av Älsklingarna.....19 juli 2010 kl. 12:05

    Åhh, vad jag längtar nu!!!

    SvaraRadera