...härliga naturscener!

Hittade en liten hemlig väg vid sidan av en kaj som gick rätt in i djungeln!

Och då träden tunnades ut så fick jag se det här!

Min transport som faktiskt inte fick värmeslag fast det var otroligt brant och +30 grader varmt.

Hit skall vi åka när mina älsklingar kommer hit om två veckor!

Fast det verkar svårt att bada här om man inte har båt eller bergsklättrings utrustning. Hmmm
Åhh, vad jag längtar nu!!!
SvaraRadera