lördag 17 juli 2010

Lördagkväll i Geoje..

...och Johan roar sig själv!

Middagen fixad...Kyckling med kurrysås, pasta och en god sallad!

Allsång på Skansen via SVT Play (Tack för att det finns!)

Ha en fin kväll alla som följer mig och en speciell hälsning till min älskling hemma i Marstrand!
Saknar dig här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar