skip to main
|
skip to sidebar
Johans Adventure in Asia
lördag 17 juli 2010
Lördagkväll i Geoje..
...och Johan roar sig själv!
Middagen fixad...Kyckling med kurrysås, pasta och en god sallad!
Allsång på Skansen via SVT Play (Tack för att det finns!)
Ha en fin kväll alla som följer mig och en speciell hälsning till min älskling hemma i Marstrand!
Saknar dig här!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2011
(1)
►
januari
(1)
▼
2010
(48)
►
oktober
(4)
►
augusti
(3)
▼
juli
(9)
Lördag i Okbo
En tur runt varvsområdet.
Söndagsspaning efter....
Lördagkväll i Geoje..
Samsung varvet
Japanska resturangen igen.....Oh No!
Screengolf...
Test inspektion!
Back in business!
►
juni
(1)
►
maj
(15)
►
april
(16)
Om mig
Mr.Maxice
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar