
Här har vi huvud "streetan" i Okbo, mer västerländskt än Geoje City

Jorå-det finns NK här också, eller....?

Starbucks är äkta vara i alla fall.

Varmt och fuktigt ute!

Tog en sväng till Erik i Beverly Hills III för att svalka mig i poolen som ligger på taket!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar