lördag 31 juli 2010

Lördag i Okbo

Här har vi huvud "streetan" i Okbo, mer västerländskt än Geoje City

Jorå-det finns NK här också, eller....?

Starbucks är äkta vara i alla fall.

Varmt och fuktigt ute!


Tog en sväng till Erik i Beverly Hills III för att svalka mig i poolen som ligger på taket!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar