måndag 7 juni 2010

Semester från jobb och blogg!

Avslutar för en stund med en bild från "Cyberbase" stolen. Det är i denna som "Drillern" sitter och kontrollerar borrprocessen. Jag passar på att känna på den lite. Senare fär jag bara reparera skiten då det står still...
Tar nu ledigt från bloggandet en stund och skall njuta av svensk sommar hemma i Marstrand. Kommer åter i July.
Ha det så bra alla som läser!