fredag 16 juli 2010

Japanska resturangen igen.....Oh No!

Efter lite övertalning gick jag med på att följa med på denna speciella inrättning igen! Väldigt rå fisk och sprattlande bläckfisk armar som inte lämnar någon oberörd. I och för sig "Good for man" men inte direkt min favvo krog! Fuskade lite denna gången genom att trycka i mig några korvar innan så jag skulle slippa äta för överlevnad....!



Det råa stället!

Fin parkerings filisofi dom har i det här landet! Skulle det gå hade dom kört in i restaurangen och parkerat. Det gick knappt att tränga sig in! The Korean Way!


Bordet är lågt, väldigt lågt. Men för att slippa få bära ut gästerna efter hade dom ordnat en "brunn" under bordet där man kunde släppa ner skonkorna! Tack för det!



Ja ha....Pån igen bara. Den mycket välkända flaskan innehållande Sudju! 19.9% alkohol som smakar.....inte gott. Men rysligt populär och intages i kubikmeter/år av våra härliga Koreanska vänner. Ett liv utan Sodju för en Korean finns bara inte!



Peter redo att hugga in på delikatesserna! Här ser vi ett stycke sjöborre. Bara nästan död :-).



Det mörka bredvid den lilla skålen är "Sea Worm" Ser tydligen ut som den manliga saken....Hmmm! Vad som inte syns här på bilden är att bitarna rörde sig. Delicious and good for men!
Tyvärr tog batteriet slut i kameran innan jag hann filma eländet. Klarade mig i alla fall igenom middagen utan besök i något handfat. Tack världen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar