tisdag 18 maj 2010

Trafiken på varvsområdet liknar inget annat!

Jaha där står en trafik guide....

...men vad stel han verkar....
...inte konstigt då det är en docka som rör armarna med hjälp av motorer. En trafikrobot med andra ord.

Den här killen lever i alla fall!


Full fart hem. Som ni ser så har alla Samsung uniformen på sig.



Polisen som mitt i gatan står!
Här nedan ser ni hans "Moves"

1 kommentar:

  1. Racerföraren.....19 maj 2010 kl. 06:41

    Efter min skräckresa via avenyn i helgen är jag övertygad om att INGET kan vara värre än att köra bil i centrala Göteborg!!!!

    SvaraRadera