skip to main
|
skip to sidebar
Johans Adventure in Asia
lördag 1 maj 2010
Torsdagsmiddag i Korea
Nä nu får det vara nog med Koreakäket. Fram med kyckling file, curry och Pasta! Mums
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2011
(1)
►
januari
(1)
▼
2010
(48)
►
oktober
(4)
►
augusti
(3)
►
juli
(9)
►
juni
(1)
▼
maj
(15)
Tillbaka i Norden...
Dags att lämna östern och flyga hemåt...
En titt in i framtiden!
17 Maj hos Harry
Trafiken på varvsområdet liknar inget annat!
Säkerhetskurs
En tur söderut....
Beach 2010 has entered Korea
Kvack kvack till lunch
Dagarna går...
Och sen var det dags för mat, dryck och förnedring??
Toppen runt!
Söndag-min första Hash!
Lördagstur med bilen!
Torsdagsmiddag i Korea
►
april
(16)
Om mig
Mr.Maxice
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar