skip to main
|
skip to sidebar
Johans Adventure in Asia
tisdag 18 maj 2010
17 Maj hos Harry
Som ju är från vårt östra grannland och som bjöd hem oss på sill, lax och rengryta!
Marina, Erik och Fredrik njuter av skandinaviska läckerheter.
Här har vi hela festgänget! Tack Harry för en trevlig kväll.
1 kommentar:
Interpol....
19 maj 2010 kl. 06:51
Nämen, en Praktedjer vilse bland norska gäss och koreansk brunhuvad trast.....*skrattar*
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2011
(1)
►
januari
(1)
▼
2010
(48)
►
oktober
(4)
►
augusti
(3)
►
juli
(9)
►
juni
(1)
▼
maj
(15)
Tillbaka i Norden...
Dags att lämna östern och flyga hemåt...
En titt in i framtiden!
17 Maj hos Harry
Trafiken på varvsområdet liknar inget annat!
Säkerhetskurs
En tur söderut....
Beach 2010 has entered Korea
Kvack kvack till lunch
Dagarna går...
Och sen var det dags för mat, dryck och förnedring??
Toppen runt!
Söndag-min första Hash!
Lördagstur med bilen!
Torsdagsmiddag i Korea
►
april
(16)
Om mig
Mr.Maxice
Visa hela min profil
Nämen, en Praktedjer vilse bland norska gäss och koreansk brunhuvad trast.....*skrattar*
SvaraRadera