söndag 2 maj 2010

Och sen var det dags för mat, dryck och förnedring??

Berget bakom besegrat!

Samkväm med mat. Personen i Svenskliknande kläder är "Hash generalen Nr.1". Lite nördvarning på honom måste jag säga. Ryktet säger att han har "hashat" 160 mil.



Då var det dags för förnedring.....först skulle jag och Koreanskan sjunga en sång som blev "Blinka lilla stjärna" på Engelska. Twinkle, twinkle little star....!



Sen skulle vi dricka öl ur en skål....




....för att avsluta med att hälla hälften i håret! Åhh shit!



Förnedrad men indöpt i detta suspekta sällskap! Tror ni man luktade gott i bilen hem eller?


Återstår att få ett "Hashnamn" som mina kära kollegor skall fundera ut och som jag skall få efter min 3e Hash..... och då upprepas proceduren med sång och öl i håret en gång till.







1 kommentar:

  1. Hon som längtar allra mest...2 maj 2010 kl. 05:20

    Lika sexig med öl i håret som alltid annars;-)
    Ska bli spännande att se vad du får för namn:-)
    Sov gott min Älskling:-*

    SvaraRadera