....här i Korea. Och värmen har äntligen kommit. 23 grader varmt kl 09.00 i morse!

På väg till jobbet passerede jag denna jättekö! Och varför köade dom då?

Jo för idag är det barnens dag i Korea. Alla vuxna är lediga och Samsung bjuder in alla familjer till fest på den stora fotbollsanläggningen intill. Och alla barn fick presenter. Målar pennor tror jag att det var.

Fullt ös på fotbollsplan.
Det kanske syns bättre på en film.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar