lördag 1 maj 2010

Lördagstur med bilen!

Johan skall ut på en liten rekognoseringstur på norra delen av ön. Tänkte kolla in potentiella bad stränder och utflyktsmål. Styrde kosan norrut.

Här är jag vid den röda pricken högst uppe på ön.


Ny förbindelse med fastlandet i form av en flera jättebroar. Kommer att minska åktiden till Pusan med en timme!



Inponerande jätteprojekt!



En av flera trevliga stränder. Ganska folktomma än så länge. Kommer att vara fullsmockade i Augusti efter regnperioden då Koreanerna har semester.



Vacker natur och vindlande serpentinväger utefter kusten!






1 kommentar:

  1. Längtande kvinna...1 maj 2010 kl. 04:42

    Underbart att få se:-) Längtar så mycket efter dig idag, önskar att du var hemma:'(
    Kärlek från Orresta:-*

    SvaraRadera