Johan skall ut på en liten rekognoseringstur på norra delen av ön. Tänkte kolla in potentiella bad stränder och utflyktsmål. Styrde kosan norrut.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Johan skall ut på en liten rekognoseringstur på norra delen av ön. Tänkte kolla in potentiella bad stränder och utflyktsmål. Styrde kosan norrut.
Underbart att få se:-) Längtar så mycket efter dig idag, önskar att du var hemma:'(
SvaraRaderaKärlek från Orresta:-*