fredag 28 maj 2010

Dags att lämna östern och flyga hemåt...

....och praktejdern har börjat värma upp vingarna! I morgon är det dag att lämna dom Asiatiska havsvikarna och sätta av hemåt (eller i alla fall nästan hemåt).



Nåja, får väl ta lite hjälp av det Nederlänska flygbolaget. Vill ju inte komma hem helt utpumpad. Har ju en hona att ta hand om!!!!


Skall stanna till i Stavanger på vägen hem. En vecka hos NOV för att ........


...vara med på "FAT" ( Factory Acceptance Test) på borr kontroll systemet. Spännande. Återkommer om detta!
Hej då Korea! Ses i July.









1 kommentar:

  1. Honan rekommenderar total vila i minst 48 timmar före landning......*ler busigt*

    SvaraRadera