tisdag 18 maj 2010

17 Maj hos Harry

Som ju är från vårt östra grannland och som bjöd hem oss på sill, lax och rengryta!






Marina, Erik och Fredrik njuter av skandinaviska läckerheter.


Här har vi hela festgänget! Tack Harry för en trevlig kväll.




1 kommentar:

  1. Nämen, en Praktedjer vilse bland norska gäss och koreansk brunhuvad trast.....*skrattar*

    SvaraRadera