söndag 18 april 2010

Söndag och "flitiga Lisa" jobbar

Ja ha, vad gör man en söndag i Geoje. Johan åkte till jobbet och läste ritningar.


Nåja, gav upp kl 15.00 för att åka hem och tvätta. Inte helt lätt att få rätt program inställt på tvättmaskinen.........!

Passade på att ta lite bilder av Korea filialen! Här ser ni hallen.


Ett av badrummen (jag har två). Denna har dusch det andra badkar.


Gäst rum och kontor.



Vardagsrummet, den rosa grejen i hörnet är AC'n. Behövs inte än, bara 10 grader ute!


Köket med EN stor vask. Går nästan att bada i!



TV, hemmabio, DVD.


Inglasad balkong!


Usikt mot Samsung Hotel.


Utsikt mot viken in till Geoje City


Mitt sovrum med studsmattesängen!



Badrum 2


Hmmm. Till och med toan är elektronisk. Har ännu inte hittat någon manual men en av knapparna startar en spolning rätt upp i där solen aldrig lyser....Jesus!


Dressing/smink rum! Använder jag varje dag :-)
Gonatt från Korea/Söndag 18/4














3 kommentarer:

  1. Tycker inte du ska jobba på söndagarna, men jag skulle förmodligen ha gjort samma sak! Ska bli så härligt att få komma ner och hälsa på dig där, så man får se allt IRL - även om jag tror jag gärna undanber mig udda toaspolningar och wokade hundöron!!*ler*
    Saknar dig ikväll...*massor*

    SvaraRadera
  2. Haha, muggen helt underbar. Inte varje dag med underspolning. Gå på badhus korestyle. Inte stå i duschen, sitta på en pall och tvaga sig:)

    Ha det gott, följer din blogg med spänning. Hoppas du håller tempot uppe.

    /Jonas

    SvaraRadera
  3. Hallo Johan,Följer dina äventyr med stort intresse,dina kommentarer är ju knorren,hoppas att du kan fortsätta i samma stil.
    Hälsningar
    Hans på Öckerö

    SvaraRadera