Idag är det helgdag i Korea. Någon typ av fackföreningsdag. Men Stenagänget jobbar ändå, men Johan tog lite sovmorgon. Var faktiskt ute och sprang på morgonen. Det var ingen rolig upplevelse. Stel och helt slut efter 20minuter! Nu blir det hårdkörning till det är dags att åka hem! Har tänkt att ta en sväng varje morgon innan jobbet.

Här ser ni mitt lilla krypin på kontoret. Helt Ok

Var på jobbet till 15.00 idag och strax innan jag gick kom det här mailet från Fredrik vår Site Managern. Eventet äger rum i Okpo, en lite mindre stad 40 min med bil härifrån. Några av våra killar bor där också då det är lite mer "västerländskt" där än i Jangpyeong-Dong (Geoje City) som jag bor i och där Samsung varvet ligger. I Okpo ligger dessutom det andra stora varvet på Geoje (Daewoo shipbuilding).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar