Ja texten säger väl allt. Obligatorisk närvaro!Mycket bra mat var det på J&B cafe, namnet till trots! Blev en snabb tur till Okbo efter men ingen Capriniha i alla fall (tack Gode Gud för det).
Harry lämnade oss idag så nu är man själv mot 500 Koreaner på designavdelningen! Tur att han tog mobilen med sig :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar