lördag 24 april 2010

Dags för "säkerhetsmöte" igen!

Ja texten säger väl allt. Obligatorisk närvaro!

Mycket bra mat var det på J&B cafe, namnet till trots! Blev en snabb tur till Okbo efter men ingen Capriniha i alla fall (tack Gode Gud för det).
Harry lämnade oss idag så nu är man själv mot 500 Koreaner på designavdelningen! Tur att han tog mobilen med sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar