Resan gick via Charles de Gaulle i Paris, Gate E34
Min färdkompis mot östern! Blå fågel 747.
Över Tyskland och Johan har inte fått den enorma fotöljen med 3000 inställningsmöjligheter i rätt läge än!
Det serverades Bibimbap men var rätt rött på det efter helgens frossande! Istället blev det en hederlig stek.
Efterrätt.... på vit duk. Fint skall det vara.
Vaknade och tittade ut. Och fick se Kina från ovan för första gången.
Snart framme i Seul!
Incheon international. Byte av flygplats till Gimpo domestic. Bussen dit tog 50 minuter. Ett gäng Scottar som sa "Fuck" vartannat ord som resekompisar. Antog att dom skulle till Samsung dom med! Många riggar och borrskepp på gång där!
Väl i Busan väntade transport till Geoja med en trevlig men fåordig Koreansk farbror. Engelskan var väl lite så där. Han sparde inte bensinen i alla fall! Vägen påminde om dom Norska med branta bergsidor och tunnlar. Dock tvåfiligt som tur var.Full blommning av körsbärsträden som ni ser.
Framme i Geoje ca 20.00 och möttes av min kollega Harry som varit här i 4 år nu. Visade mig in i lägenheten som luktade skunk förmodligen p ga torra vattenlås. Sedan gick i och köpt lite frukost och en balja nudlar till en utsvulten Johan. Somnade sedan i en säng som skulle platsa som studsmatta åt ett gäng hoppsugna ungar. Hård är bara förnamnet!
Ps. Bilder samt en husvisning kommer senare.
Vad fint du gjort!!!!
SvaraRaderaSer fram emot husesyn!!!
Åh vad duktig du är! Det enda jag saknar är en purjolök...!!!*fniss*
SvaraRaderaHoppas att allt känns bra !!
Kraaaam