blev en tuung dag i Johans Korealiv! Mycket caipirinha blev det igår..för mycket!. Indisk restaurang och en hel del barer han vi med innan allt säkerhetssnack var klart...

Nåja, sen eftermiddag innan Johan visade sig utanför lägenheten. Tog min tjänstecykel upp till kontoret för att hämta mobilladdaren så att jag kan nå resten av världen. Här ser man utsikten från mitt skrivbord.

I hissen upp till kontoret finns inte siffran 4 med. Istället så är det ett F. Siffran 4 är lik symbolen för död i det Koreanska alfabetet så ingen här vill åka till dödsvåningen!

I det här huset inne på varvsområdet ligger kontoret.

På 5e våningen åt det här hållet.

Min "tjänstecykel" som är helt kass! Inga trampor och trågtrampad som fasen. Nåja, skall få ny på måndag.

Tog en cykeltur efter att ha hämtat laddaren.

Samsung Hotel där alla dopcermonier äger rum. Här brukar vi äta lunch.

Utsikt över en del av varvsområdet. Vårt kontor ligger i det höga huset mitt i bilden.

Samsung hotel

Skall cykla över till andra sidan

Samsung Village. Jag bor i mitthuset (Block B) på 13e våningen.

Tesco mataffär (mitt Maxi här)

Bild från Geoje City

Samsung Village mitt i bilden (varvet ligger bakom berget)

Samsung Village till vänster, Samsung hotel i mitten och kontorshuset till höger.

Min uppgång

Dags för middag, vad skall jag välja? Hmmm, tur att det är bilder!

Det här blev min lördagsmiddag. Wokade hundöron...... eller nåt i den stilen?
Underbart att få se lite av din omgivning, men maten såg INTE god ut. Är imponerad att du fick i dej sörjan....*fniss*
SvaraRaderaMåste bara tala om att du verkligen är världens gulligaste bakisgrabb....*skrattar*
Puss och Godnatt min älskling, hoppas din söndag blir bättre än lördagen!