Vi som följer dig, och alltid står bakom dig vill dela dina upplevelser och hoppas att inläggen kommer att bli många och långa! Vi önskar dig lycka till på din resa, med nya jobbet och i det nya landet!
All kärlek från den som skapade denna blogg för att alltid få vara nära, som står bakom dig i allt det du gör och som älskar dig mest av allt!
The sky is the limit.......

Fint syrran.Duktig du är!!*kram*
SvaraRaderaNu väntar vi på inlägg från snyggingen lååångt bort!!
Kärlek till er båda!
Johan är framme i sin lägenhet i Geoje city nu, ligger förmodligen och sover sin skönhetssömn inför morgondagens möte - rivstart! Jag har fått lite inside info via mail, då mobilen inte funkar over there!
SvaraRaderaJag hoppas han hittar ut på nätet snart i alla fall.....*ler*