måndag 26 april 2010

Lördagkväll i Geoje....

......och Johan surfar in på nätet för att få lite Svensk kultur i form av ett omtyckt musikprogram!



Mitt inne i programmet tittade jag mig runt och insåg att jag var i Korea och inte hemma i soffan på Marstrand. Världen är liten nuförtiden!


Kvällen avslutadades med Skypning med min Baby. Bra uppfinning även det och gör att man faktiskt kan stå ut med ett distansförhållande a la 1000 mil. Kväll i Korea = eftermiddag i Laxå!


1 kommentar: