söndag 25 april 2010

Det kom ett mail....


...från min son som varit på model studio och blivit fotograferad.

Och resultatet blev ju att stolta pappa fick sådan otrolig längtan efter sin lilla sötnos till son!



1 kommentar:

  1. Williams fanclub.....25 april 2010 kl. 06:23

    Vilken snygging!!!
    Men så har han ju otroligt schyssta gener!!!
    Sådan far, sådan son.....*kram*

    SvaraRadera