skip to main
|
skip to sidebar
Johans Adventure in Asia
söndag 25 april 2010
Det kom ett mail....
...från min son som varit på model studio och blivit fotograferad.
Och resultatet blev ju att stolta pappa fick sådan otrolig längtan efter sin lilla sötnos till son!
1 kommentar:
Williams fanclub.....
25 april 2010 kl. 06:23
Vilken snygging!!!
Men så har han ju otroligt schyssta gener!!!
Sådan far, sådan son.....*kram*
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2011
(1)
►
januari
(1)
▼
2010
(48)
►
oktober
(4)
►
augusti
(3)
►
juli
(9)
►
juni
(1)
►
maj
(15)
▼
april
(16)
Borrtornet påbörjat!
Till topps!
Lördagkväll i Geoje....
Det kom ett mail....
Lördag i Geoje City
Dags för "säkerhetsmöte" igen!
Dags för första inspektionen!
Lite geografi
En tur till mataffären
Söndag och "flitiga Lisa" jobbar
Dagen efter säkerhetsmötet.....
Fredag i Korea
Ny dag med nya utmaningar!
Fullpumpad med intryck och praktiska äventyr
På väg till Korea
Snart är det dags.......
Om mig
Mr.Maxice
Visa hela min profil
Vilken snygging!!!
SvaraRaderaMen så har han ju otroligt schyssta gener!!!
Sådan far, sådan son.....*kram*