Samsung sponsrar med keps och snygg sport tröja! Banan utprintad, spagettimiddag avklarad. Jag är redo. Avlöp i morgon 09.30. Go for it!
Och efter loppet skall grabbarna på buskväll i Busan! Ha det bra alla!
Samsung sponsrar med keps och snygg sport tröja! Banan utprintad, spagettimiddag avklarad. Jag är redo. Avlöp i morgon 09.30. Go for it!
Och efter loppet skall grabbarna på buskväll i Busan! Ha det bra alla!
Sverige saknar sin Praktejder, spring hemåt är du snäll!
SvaraRadera