fredag 29 oktober 2010

Samsungs halvmara....

....och Site teamet ställer upp nästan manngrant! Man får välja på 21, 10 eller 5km och eftersom Johan inte är i sina glans dagar så får det bli 10km.



Samsung sponsrar med keps och snygg sport tröja! Banan utprintad, spagettimiddag avklarad. Jag är redo. Avlöp i morgon 09.30. Go for it!

Och efter loppet skall grabbarna på buskväll i Busan! Ha det bra alla!

1 kommentar: