söndag 1 augusti 2010

Besök från Sverige snart!

På Onsdag får jag besök från Sverige! Weronica, Fredrik och William kommer hit för att dela äventyret i nästan 3 veckor. Känns jättespännande att få dela med mig av Sydkorea! Har lite planer redan faktiskt...kanske en BBQ kväll på Samsung hotell (se nedan).

Stekoset stiger mot skyn och fullt med folk ute i trädgården konstigt nog (Koreanerna gillar inte att sitta ute och äta), men det gör i alla fall vi utlänningar :-).

Kanske en tur till Busan med snabb färjan också. Vi får väl se?

1 kommentar:

  1. Sol och hav, det är vad vi vill ha när vi kommer.....åsså DIG förstås!*ler*
    Längtar längtar, men nu åker vi snart!
    Bara en dag kvar av fixande och packande!
    Det ska bli sååå spännande!

    SvaraRadera