Stekoset stiger mot skyn och fullt med folk ute i trädgården konstigt nog (Koreanerna gillar inte att sitta ute och äta), men det gör i alla fall vi utlänningar :-).söndag 1 augusti 2010
Besök från Sverige snart!
På Onsdag får jag besök från Sverige! Weronica, Fredrik och William kommer hit för att dela äventyret i nästan 3 veckor. Känns jättespännande att få dela med mig av Sydkorea! Har lite planer redan faktiskt...kanske en BBQ kväll på Samsung hotell (se nedan).
Stekoset stiger mot skyn och fullt med folk ute i trädgården konstigt nog (Koreanerna gillar inte att sitta ute och äta), men det gör i alla fall vi utlänningar :-).
Stekoset stiger mot skyn och fullt med folk ute i trädgården konstigt nog (Koreanerna gillar inte att sitta ute och äta), men det gör i alla fall vi utlänningar :-).
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Sol och hav, det är vad vi vill ha när vi kommer.....åsså DIG förstås!*ler*
SvaraRaderaLängtar längtar, men nu åker vi snart!
Bara en dag kvar av fixande och packande!
Det ska bli sååå spännande!